среда, 24 апреля 2013 г.


Модуль 6. Рефлексія. Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що використання Веб2.0 значно покращує спілкування та співпрацю учнів під час виконання проекту і навчання взагалі. Цей модуль мені було легше опановувати завдяки попередньому знайомству з Інтернетом                               ( Електронна пошта, чати, миттєві повідомлення, передавання голосу через Інтернет). Але труднощі виникли при роботі в блозі( створення таблиць, фото,нових сторінок), вікі(через відсутність необхідних навичок). Мені ще потрібно попрактикуватись в останніх моментах. Цікавою для мене була інформація  про безпечне використання Інтернету учнями і способи контролю за цим з боку вчителя і батьків.

1 комментарий:

  1. Олено, мені дуже сподобались твої вислови! Я думаю, що брак практики тебе не зупинить! Продовжуй в тому ж дусі і все вийде як найкраще!!!!!!!!!!

    ОтветитьУдалить